У міській раді Білої Церкви оголосили конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Муніципальна варта».
За інформацією прес-служби Білоцерківської міської ради, документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу (15 січня).
Вимоги до претендентів на вакантну посаду директора КП «Муніципальна варта»:
- мати громадянство України (не менше 10 років);
- вільно володіти державною (українською) мовою;
- мати повну вищу освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст);
- мати стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня — не менше 5 років;
- бути упевненим користувачем ПК, Microsoft Word, Excel, Power Point;
- вміти працювати в команді та бути цілеспрямованим;
- мати високі моральні якості та стан здоров'я, що дозволяє виконувати професійні обов'язки.
Документи, які необхідно подати для участі у конкурсі:
- заява на ім'я голови конкурсної комісії щодо участі в конкурсному відборі на посаду,
- автобіографія,
- ксерокопія трудової книжки, копії документів про освіту, копію документа, який посвідчує особу;
- мотиваційний лист і перспективний план розвитку закладу (подаються у відділ кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування і нагород міської ради за адресою: вул. Я.Мудрого, 15, м. Біла Церква, Київська область, 09100) та подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції НАЗК.
Раніше повідомлялося, що муніципальній варті нададуть безповоротну фінансову допомогу в розмірі 700 тис. грн..
Читайте також: Хто такі муніципальні вартові і як вони змінять життя білоцерківців.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію