У Білій Церкві продовжується голосування за бренд міста
Вчора, 20 вересня в Білоцерківській міській раді обговорювали результати перших двох етапів конкурсу на розробку бренду міста Біла Церква.
На початку 2017 року було розпочато роботу над власним логотипом Білої Церкви. Тоді, під час стратегічної сесії визначались з уявленнями, асоціаціями та ціннісними характеристиками, що притаманні нашому місту.
Як повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради, розробка логотипу проходила через певні етапи. Спочатку КП БМР «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви» провела конкурс, в якому 17 учасників подали на розгляд журі 30 креативних ідей. Оргкомітет обирав дестяку кращих, а шляхом онлайн-голосування визначилась трійка ескізних проектів, які й вийшли у фінал.
20 вересня відбулося обговорення перших двох етапів конкурсу.
«Всі розуміють важливість створення бренду міста. Ми маємо Стратегію розвитку міста до 2025 року, яка містить основні вектори, куди і як рухатися Білій Церкві. Одним із них є розвиток туризму. Аби бути впізнаним містом серед тисяч іншим міст України та за її межами, нам й потрібен власний логотип. Біла Церква має всі необхідні передумови до туристичного розвитку, і бренд повинен сприяти цьому. Всі ідеї для бренду міста мають містити не тільки історію та сучасність, що безперечно також є важливим, але й мати погляд у майбутнє» - відзначив міський голова Геннадій Дикий.
Під час зустрічі три фіналіста конкурсу представили свої концепції та роз’яснили свої підходи та задуми, які використовували при розробці бреду міста.
Так, Брендингова агенція Galagan (м. Київ) презентувала відразу дві концепції:«Мапа твого серця» (презентація) та «Плюси міста» (презентація).
Студією MukovozDesign (м. Біла Церква) було надано бачення концепції «Живи в своєму ритмі» (презентація).
Після презентацій всі присутні висловили свої пропозиції та зауваження. Зокрема підіймались питання: яким має бути бренд Білої Церкви? Чим має зацікавати? На кого буде розрахований?
Майбутній бренд Білої Церкви має бути зрозумілим не тільки для жителів нашого міста, а й для - туристів. Він повинен поєднувати у собі сучасне життя міста та викликати позитивні емоції.
Голосуйте за кращий, на Вашу думку, бренд Білої Церкви! Саме від, нас, від кожного мешканця міста, залежить із чим асоціюватиметься Біла Церква. Не будьте байдужими, долучайтесь до голосування за посиланням: Голосування.
Раніше повідомлялося, що в Білій Церкві завершується голосування за проекти "Громадського бюджету".