Біла Церква отримала 30 ескізних пропозицій на розробку бренду міста
2 вересня завершився перший етап – подача заявок на розробку бренду Білої Церкви. Протягом одного місяця 17 дизайнерів та студій подали конкурсні заявки з ескізами на участь у конкурсі. Загалом Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви отримала близько 30-ти ескізних пропозицій. Заявки подавали автори з Білої Церкви, Києва, Київської, Хмельницької, Івано-Франківської, Одеської областей.
Про це повідомляє на своїй сторінці у Facebook Роман Наумов.
Вчора, 3 вересня в приміщенні Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви відбувся розгляд конкурсних робіт. Оргкомітет конкурсу попередньо направив запрошення всім конкурсантам та запропонував презентувати свою роботу – чотири автори відгукнулись. Конкурсна комісія заслухала презентації та розглянула всі заявки, обговоривши кожну з них.
Після цього, члени оргкомітету виставлятимуть оцінки по 7 критеріям, що визначені у положенні про конкурс.
10 найкращих робіт за результатами підрахунку будуть представлені для онлайн-голосування, яке відбудеться з 15 по 28 вересня. В результаті громадського голосування та голосів оргкомітету буде обрано трьох фіналістів, яким запропонують доопрацювати свої роботи з урахуванням побажань та зауважень оркомітету. До кінця вересня буде визначено переможця конкурсу на розробку бренду міста Біла Церква.
Переможець конкурсу отримає можливість підписати договір із відділом культури і туризму Білоцерківської міської ради на розробку логобука міста Біла Церква. Сума договору складає 70 000 (сімдесят тисяч) грн.
Раніше повідомлялося, що в Білій Церкві в Парку Слави з'явиться новий мурал, присвячений вогнеборцям.