6,2% опитаних ветеранів наразі мають власний бізнес, а 63,6% сказали, що хочуть мати власну справу. Водночас 15,1% респондентів відповіли, що надають перевагу роботі за наймом, а 15,1% - що не хочуть бути самозайнятими. За даними опитування ветеранів, проведеного Фондом ветеранів України в рамках дослідження "Портрет ветерана", так виглядає ситуація. Блок "Потреби ветеранів".
"Результати онлайн-опитування показали, що пошук роботи є однією з найбільших проблем, з якими стикаються ветерани. Проте статистика, що 63,6% респондентів хочуть розпочати власну справу, свідчить про можливість зростання підприємницьких ініціатив. Програми фінансування ветеранського бізнесу реалізуються Фондом ветеранів України. На сьогоднішній день 190 підприємницьких проектів вже отримали мікро- та макрофінансування.
У квітні буде запроваджено нові програми фінансової підтримки для досвідчених власників бізнесу. Фонд також вивчає проблематику та напрямки діяльності вже існуючих компаній, щоб внести необхідні корективи. Адже ми працюємо для ветеранів і орієнтуємося виключно на ветеранів у всій своїй діяльності. Тому, щоб краще розуміти потреби ветеранів, ми проводимо багато аналітики, - розповідає Руслана Величко-Трифонюк, перша заступниця виконавчого директора Фонду.
Ми запитали ветеранів про їхні поточні проблеми, а також про плани на майбутнє. "У серії досліджень "Портрет ветерана", де ми розглядаємо проблеми з двох боків і відстежуємо зміни, це вже друге онлайн-опитування (перше було у серпні 2022 року). Соціологія висвітлює суспільні настрої, а опитування ветеранів - очікування, прагнення та організаційну структуру ветеранської спільноти. На основі цих даних ми розробляємо наші програми та надаємо інформацію, яка допомагає приймати своєчасні та стратегічно правильні рішення щодо ветеранської політики", - говорить Наталія Калмикова, виконавча директорка Українського фонду ветеранів.
Детальніше з даними дослідження можна ознайомитися за посиланням: https://veteranfund.com.ua/analitics/opituvanna-6-12-02-2023/
З 6 по 12 лютого 2023 року учасникам опитування було запропоновано надати інформацію з перших рук про свої потреби як теперішніх та майбутніх ветеранок і ветеранів. Не було потреби у вибірці, оскільки інструмент був анонімним онлайн-опитуванням. В опитуванні взяли участь 1247 дорослих осіб віком від 18 років.