Випадки, коли вимагають оплатити проїзд учасника бойових дій, чи іншої категорії населення міста, що мають обґрунтовано і законодавчо затверджене право на пільги, непоодинокі та тривають вже не один рік. Останній конфлікт в міському транспорті набув розголосу завдяки соціальній мережі та активістам.
Окремі місцеві депутати підхопили трендовий матеріал (здається з вектором виборчої програми вже визначились), і під час дев’яносто сьомої сесії Білоцерківської міської ради сьомого скликання закликали міського голову, виконавчий комітет, представників пільгової категорії населення, перевізників, зібратись разом і розв'язати питання пільгового проїзду в місті. Міський голова дав доручення та наголосив, що громадський транспорт має перевозити пільговиків згідно чинного законодавства.
І виникають доречні запитання. Закон працює для своїх, чи для всіх? Раніше проблема була відсутня — як факт? Чи численні скарги не набували такого розголосу? Невже, міські можновладці не знали, що приватні перевізники не отримували компенсації, що є головною причиною більшості конфліктів у транспорті, на відміну від КП «Білоцерківське тролейбусне управління»?
Звичайно, все відомо можновладцям, і вони навмисно закривали очі. Тому — це лише політика, а не стурбованість проблемою містян. Адже до місцевих виборів лишається чотири місяці. Наводити приклад, хто будував свою виборчу компанію на боротьбі з приватними перевізниками, сподіваюсь не потрібно.
Всі питання в нашому місті мала вирішувати у 2017 році транспортна реформа. Там все чітко було зазначено, занотовано та домовлено — обов'язки сторін та термін виконання. Але, на превеликий жаль, реформа так і залишилась на папері. Як же дивно, з огляду вищезазначеного, виглядають слова депутатів про домовленість між владою та перевізниками в кулуарах міської ради. Які це домовленості? Невже існує інший документ?
Варто наголосити, що одним із пунктів реформи було введення картки містянина та встановлення валідаторів. За допомогою яких і вирішувалось питання пільговиків у місті. Адже, — це єдиний механізм обліку громадян, що користуються безкоштовним проїздом, для компенсації коштів з міського бюджету всім перевізникам.
Тому дивно виглядає й інший факт, КП «Білоцерківське тролейбусне управління» отримує компенсацію, на відміну від інших перевізників. Як комунальне підприємство обліковує кількість пасажирів пільговиків? Можливо, кондуктори фіксують? Питання без відповіді, а суми отримані підприємством просто вражають. Так за 2019 рік «Білоцерківське тролейбусне управління» отримало близько 20 мільйонів грн компенсації та 5 мільйонів грн з міського бюджету вже в цьому році.
І ви ще вірите, що комусь в міській раді вигідно виконувати папірець на ім’я - «Транспортна реформа в місті»?
На жаль, для нас з вами, розголос, що набув останнім часом в місті, — це лише матеріал для маніпуляції в руках політиків. Зрозумійте, водії — це остання ланка в доволі довгому ланцюзі, і питання вони точно не вирішують.Тому не варто плекати надії, що конфлікт буде вичерпано раз та назавжди, і більше, не так комерційно успішні маршрути й далі будуть зникати з мапи міста.
Ми лише висловили свою власну думку з приводу останніх подій та знаємо, що в кожного з вас, наші читачі, вона також є.
Підписуйтесь на нас в соцмережах та слідкуйте за новинами.
Наш Telegram канал.