У Білій Церкві продовжується ремонт одного з символів та головних артерій міста – Горбатого мосту. Як відомо, збудований він був ще в довоєнний період 35-40-х років, а потім відновлений німцями під кінець війни. Протягом більш ніж 75 років споруду жодного разу не ремонтували.
За інформацією прес-служби Білоцерківської міськради, шлях до ремонту Горбатого мосту був досить довгим, адже ще у 2017 році після аналізу даних, департамент ЖКГ розробив Робочий проект на капітальний ремонт цього шляхопроводу. Після цього, було отримано позитивний експертний висновок щодо капітального ремонту мосту. Після коригування проекту та приведення кошторисної документації у відповідність до сучасних цін на будівельні матеріали, було проведено процедуру тендерної закупівлі. Крім того, було отримано дозвіл на виконання будівельних робіт та погодження від ПАТ «Укрзалізниці».
І вже у лютому 2018 року міський голова Геннадій Дикий зустрівся з представниками організації «Алке Іншаат Санайе Ве Тіджарет», яка виконує капітальний ремонт Горбатого мосту. Після участі у тендерній процедурі з компанією було укладено договір на виконання робіт.
У системі публічних закупівель Prozorro була заявлена очікувана вартість робіт на рівні 32,5 млн грн, проте після проведених відкритих торгів сума зменшилась майже на 4 млн і склала 28,970 млн грн.
Деякі СМІ нещодавно оприлюднили інформацію, що вартість нового мосту, яким можна було б замінити Горбатий міст, становить 13-14 млн грн разом із вартістю розробки проекту, а в разі реконструкції Горбатого мосту, з відновленням його нормативного підмостовного габариту, цей показник нібито буде в межах 10 млн грн.
Після таких заяв працівники департаменту ЖКГ звернулися до установи, яка надала зазначені розрахунки, та з’ясували, що фахівці мали на увазі лише вартість металоконструкції мостового перетину залізної дороги без врахування ремонту чи зведення нового насипу земляного полотна чи підходів до шляхопроводу, які за існуючим проектом займають більшу частину фінансування.
Нагадаємо, що ремонт Горбатого мосту розпочався у травні і фінансуються з міського бюджету. Наразі роботи виконуються за планом і згідно з договором. Як повідомляють у міській раді, реконструкція триватиме досить тривалий час, оскільки проектом передбачено значний обсяг робіт: ремонт прогонової будови і елементів опор, заміна дорожнього і пішохідного полотна, приведення геометричних параметрів під’їздів і мостового полотна до нормативних показників, пристрій водоскидних споруд з проїжджої частини і зливоприймальних колодязів, перебудову мережі освітлення, монтаж огорожі, організація дорожнього руху тощо.