У Білій Церкві узгодили питання про: «Порядок перевезення в громадському транспорті м. Білої Церкви пільгових категорій населення».
За інформацією прес-служби Білоцерківської міської ради, сьогодні держава припинила компенсувати перевізникам всіх рівнів витрати за перевезення пільгових категорій населення. При цьому, місцевий бюджет не в змозі перейняти на себе ці функції.
Нагадаємо, що у листопаді у міській раді вже відбувався «круглий стіл», під час якого представники різних громадських організацій висунули декілька пропозицій, які мали задовольнити і перевізників, і громаду.
Після вивчення всіх зауважень та пропозицій, міська влада винесла на обговорення проект рішення щодо підвищення тарифів на перевезення у громадському транспорті до економічно обґрунтованих.
Перевізники міста при цьому зобов’язуються перевозити без обмежень:
- учасників бойових дій (АТО), дружин та діти загиблих в АТО;
- інвалідів війни 1, 2, 3 груп;
- ліквідаторів ЧАЕС – 1 категорії;
- інвалідів 1 групи та 1 супроводжуючу особу;
- дітей-сиріт, дітей з інвалідністю з 1 супроводжуючим, дітей із багатодітних сімей;
- школярів до 4 класу – безкоштовно, з 5 до 11 класу – за 50% вартості проїзду.
Для інших пільгових категорій були визначені наступні норми безоплатного перевезення:
- мікроавтобуси – 2 пільгових місця в кожному автотранспорті;
- автобуси – 3 пільгових місця в кожному автотранспорті.
Варто зазначити, що міський електротранспорт перевозить пільгові категорії населення без будь-яких обмежень, за наявності відповідного документу.
Заступник міського голови Олександр Поляруш відзначив, що термінового вирішення у перевезеннях у Білій Церкві потребують наступні питання:
- кількість транспортних засобів на маршрутах не завжди відповідає зазначеній у договорі;
- часто виходять з ладуGPS-прилади;
- далеко не весь рухомий склад автопарків пристосований для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, як це було заявлено під час участі у конкурсі.
- транспортні засоби потрібно облаштовувати відеореєстраторами зовнішнього та внутрішнього запису, що дасть змогу контролювати дотримання правил дорожнього руху та якість перевезення на різних міських маршрутах.
Іноді перевізникам необхідно пам’ятати про звичайну людяність: наприклад, якщо це не «година пік», а в салоні досить вільних місць, можна було б перевозити додаткового пільговика. Однак, на практиці, білоцерківці часто скаржаться на те, що водії не йдуть на зустріч пільговикам та виганяють їх із салону автобусу навіть тоді, коли вільних місць багато...