Відділ культури і туризму Білоцерківської міської ради, уклав договір з Брендинговою агенцією «Galagan» з міста Київ на розробку бренду Білої Церкви.
Про це повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради.
Нагадаємо, що з метою розвитку туристичної привабливості Білої Церкви було проведено конкурс на розробку бренду міста. За результатами голосування перше місце виборов проект київської Брендингової агенції «Galagan» - «Мапа твого серця».
Відділ культури вже уклав договір з переможцем конкурсу на розробку дизайн-коду міста Біла Церква та передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип. Сума договору складає 70 000 грн.
Розробка логобука міста включає:
- логотип (повна версія, спрощена версія, варіанти відображення, переклад на англійську, російську, німецьку та польську мови),
- кольорова гама, шрифти (вибір), візитки, бланки, декоративні елементи, патерни, шаблони сувенірної продукції (наклейка, брелок, значок, кепка, футболка, USB- накопичувач), дизайн маркетингової стратегії просування бренду, дизайн трьох об’єктів малих архітектурних форм з урахуванням відповідного плану щодо їх створення.
Раніше повідомлялося, що менше 1% відсотку білоцерківців взяли участь у голосуванні за новий бренд Білої Церкви.