Розпочато фінальне голосування у конкурсі на розробку бренду міста Біла Церква

Нагадаємо, що впродовж серпня 2017 року сімнадцять претендентів подали свої ескізні заявки, загальна кількість яких склала 31 конкурсну роботу. Десять найкращих обрав оргкомітет конкурсу та представив на онлайн-голосування.

Об’єднані голоси оргкомітету на онлайн-респондентів визначили трійку фіналістів:

1. Концепція "Мапа твого серця"

Презентація у форматі pdf: "Мапа твого серця"

2. Концепція "Плюси міста"

Презентація у форматі pdf: "Плюси міста"

3. Концепція "Живи в своєму ритмі"

Презентація у форматі pdf: "Живи в своєму ритмі"

Проголосувати можна за посиланням: Бренд міста Біла Церква. Фінал

Голосування триватиме до 30 вересня включно.

Раніше повідомялося, що в Білій Церкві визначили трьох фіналістів у конкурсі на розробку бренда міста.