У Білій Церкві визначили трьох фіналістів у конкурсі на розробку бренда міста

У фінал конкурсу на розробку бренду міста Біла Церква вийшли три роботи, проголосувати за які можна буде вже з 17 вересня.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Facebook Роман Наумов.

Голосування складалось з двох етапів:

  • Оцінки (до 70) виставляв оргкомітет конкурсу
  • Онлайн голосування, під час якого можна було віддати від 0 до 30 балів.

За чотири доби, з 6 по 10 вересня 743 респонденти взяли участь у голосуванні. Переможець цього голосування отримав +30 балів до середнього балу конкурсної комісії. За друге місце +25, далі кожному на 3 менше. Сумарний бал визначив трійку лідерів.

Тепер протягом тижня фіналісти матимуть можливість доопрацювати свої роботи та презентувати їх громаді 16 вересня на День міста. Після цього відбудеться голосування на визначення переможця конкурсу.

Бренд Білої Церкви

У фінал вийшли:

1. Концепція "Мапа твого серця" - Брендингова агенція Galagan, м. Київ. http://galagan.ua/ Презентація: https://fex.net/get/757175348398/45752877

2. Концепція "Плюси міста" - Брендингова агенція Galagan, м. Київ. http://galagan.ua/ Презентація: https://fex.net/get/757175348398/45752899

3. Концепція "Живи в своєму ритмі" - Студія Mukovoz Design, м. Біла Церква. http://mukovozdesign.com.ua/ Презентація: https://fex.net/get/757175348398/45751269

Раніше повідомлялося, що впродовж серпня 2017 року сімнадцять претендентів подали 31 ескізну заявку на розробку нового бренду Білої Церкви.