В Україні спостерігається зростання в галузі авіаперевезень, тому додатковий термінал для лоукостерів необхідний, але будувати його потрібно не в Гостомелі.
Про це розповів експерт громадської кампанії «Євро-Патруль» В'ячеслав Коновалов.
«У Борисполі термінал «A» - старий, його використовують представництва авіакомпаній. Термінал «B» - призначений для чартерів. Термінал «C» - для так званих VIP. Термінал «F» - там багажна стрічка для терміналу «D». Термінал «D» - експлуатується приблизно на 60%. Але потрібно розуміти, що є пікові завантаження, коли термінал не справляється»- пояснив експерт.
За його словами, аеропорт «Київ» в Жулянах має свою специфіку та далекі магістралі приймати не може.
Як зазначив В’ячеслав Коновалов, на даний час в Україні спостерігається певний потенціал зростання ринку авіаперевезень. Так, у минулому році авіаперевезення зросли на 15-20%. У 2017 році - на 30-40%. Зараз відправлень більше на 60%.
«В Гостомелі є свої проблеми. Можна побудувати намет за 1 млн доларів. А можна розвернутися на 10 млн доларів. Апетити у чиновників ростуть. Корупційна складова та ще. Але є головна проблема. Нещодавно складали бізнес-план з будівництва аеропорту в Гостомелі. Багато ще тоді говорили, що Варшавська траса не справляється. Доріг там немає, а існуючі шляхи не справляються. Дорога безпосередньо до вантажного аеропорту, який там є в даний час, проходить через населений пункт. Якщо буде 5 рейсів на добу - нормально. А якщо це буде повноцінний лоукост-аеропорт, коли час розвороту кожного рейсу 25-45 хвилин - тоді всі прозріють.» - підкреслив Коновалов.
«Я б робив термінал в Білій Церкві - там є дорога. Смугу, звичайно, потрібно робити, але дороги там хороші», - додав експерт.