Багато перевізників серед маршрутів, які нещодавно брали участь у конкурсі на маршрути загального користування та виграли його, не дотримуються умов конкурсу. Вони або не ставлять на маршрут ті автобуси, які заявили, або виставляють меншу кількість транспорту від заявленої.
У зв`язку з цим, працівники відділу транспорту та зв’язку управління економіки Білоцерківської міської ради провели рейди та складені акти про невідповідність на цих маршрутах. Підприємства транспортних послуг, які не дотримувались умов, повинні усунути всі недоліки до 22 березня цього року .
Про це, білоцерківському порталу https://www.04563.com.ua стало відомо від міського голови Білої Церкви - Генадія Дикого з його останньої прес-конференції.
Ці умови стосуються таких маршрутів:
- №3 (перевізник – МПП «Діліжанс»);
- №11 (перевізник – ПАТ «Автобусний парк»);
- №17 (перевізник – МПП «Діліжанс»);
- №19 (ПАТ«Автобусний парк»).
Міський голова заявив, що більше не буде такого, щоб на конкурсі перевізники виставляли одні автобуси, а по факту потім вони зникали та залишалися старі і в недостатній кількості . Якщо порушення не будуть усунені, влада буде вживати заходи про розірвання договорів на перевезення пасажирів з такими компаніями.
Позитивним у роботі перевізників є те, що маршрут №22 (перевізник ТОВ «Транссіті») має 18 одиниць транспорту на маршруті , які повинні були бути за умовами конкурсу. Вони повинні мати більш зручні умови для пасажирів, так само як і маршрут №14 - з двома дверима, підвищеної місткості.
Протягом прес-конференції представники ЗМІ задавали питання про те, як просувається транспортна реформа, зокрема про стан упровадження концепції пасажирського транспорту. Генадій Дикий відповів, що концепція буде винесена на затвердження на найближчу сесію міської ради для доповнень та поправок. Вона планується відбутися 23 березня 2017 року.
«А щодо транспортної реформи в цілому, то результат помітний навіть уже виходячи з кількості тролейбусів на лініях, інтервалу, з якими вони ходять, якості автобусів, які ходять по маршруту №22. У результаті транспортної реформи, в ідеалі, містом мають ходити зручні для перевезення громадян», - наголосив голова Білої Церкви.
Транспортна реформа передбачає збільшення тролейбусів не тільки на маршруті №1, а й на маршрутах №3, 4, (зростання кількості електротранспорту, загалом у місті). У рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку саме с цією метою, в місті прийняли рішення взяти кредит, щоб розширити та оновити рухомий склад по екологічному виду транспорту.
Щодо графіку руху тролейбусів та, роботи диспетчерської служби, Г. Дикий проінформував, що всі тролейбуси в Білій Церкві обладнані GPS-навігаторами та їх рух контролюється. І якщо транспорт затримується, це буде дуже легко перевірити онлайн.
Максим Свірський, керуючий справами виконавчого комітету Білоцерківської міської ради сказав, що на маршрут виходить близько 16 тролейбусів, їхні графіки дотримуються. Деякі складнощі у матеріально-технічному забезпеченні наявні, але на сьогодні буде забезпечуватися кількість рухомого складу, максимально будуть дотримуватися графіків руху, покращувати якість та обслуговування. «Наприклад, на маршруті №1 вийшов борт 005, обладнаний системою озвучування зупинок.» - повідомив М.Свірський. З часом всі білоцерківські тролейбуси планують обладнати такими системами.