Біла Церква – «місто добра» чи «місто вихідних»?

На днях міський голова Геннадій Дикий взяв участь у тренінгу щодо створення міських брендів, який проводили провідні фахівці галузі. Докладніше про захід читайте у нашому матеріалі.

За підсумками роботи над кейс-брендами Білу Церкву визначили як «Місто твоїх вихідних». Її розташування, історико-культурна спадщина, а також дендропарк «Олександрія» створюють необхідні умови для такого позиціонування Білої Церкви. На думку експертів, основна проблема міста – слабка реклама в Україні.

Таке бачення Білої Церкви поділяє і Микола Томенко, чий фонд проводить конкурс міст «7 чудес України». У оргкомітеті конкурсу вважають Білу Церкву перспективним містом для турів вихідного дня. Про умови конкурсу та шанси Білої Церкви на перемогу читайте на нашому сайті.