Біла Церква стане "брендовим" містом

Наприкінці липня мерія запросила креативну спільноту попрацювати над брендбуком Білої Церкви. До брендбуку має входити логотип міста, інфографіка вулиць, дизайн МАФів, літніх майданчиків, ліхтарів і навіть урн - в результаті міський простір має набути єдиного стилю.

Власні бренди вже мають чимало українських міст. Брендування міста сприяє не лише розвитку туризму, але і формуванню локальної ідентичності, адже місто набуває змістовної цілісності.

На днях, 8 серпня, сплив термін подання пропозицій щодо брендбуку. Днями свою комерційну пропозицію владі зробила білоцерківська студія дизайну Михайла Муковоза.

Студія Михайла Муковоза розробляла брендбук для компанії "Astra Group" та "Першої паливної компанії", АН "Благовіст", брендинг компанії "Alebor Group", а також матеріали для багатьох інших компаній та підприємств.

Скільки ще проектів буде подано міському голові, поки що не відомо. Після обрання найкращого брендбуку, авторський колектив отримає конкретне технічне завдання від Управління архітектури та містобудування БМР.