Інфографіка: українці стали більше купувати в інтернеті

Українці активно освоюють онлайн-шоппінг - про це свідчать дані статистики. За перше півріччя 2016-го лише на торговому майданчику Prom.ua українці витратили 4 млрд грн.

Порівняно до аналогічного періоду 2015-го, кількість замовлень зросла на 70%, а середня вартість однієї покупки залишилась незмінною і складає близько 860 грн. Такі дані оприлюднила група компаній Evo, до якої входить Prom.ua.

Найбільшим попитом онлайн-покупців користуються одяг та аксесуари, товари для дому та садівництва та засоби догляду за здоров'ям. Техніка та електроніка залишаються на четвертому місці. 

За даними Української асоціації директ-маркетингу, на початок 2016-го загальний обсяг "електронного" ринку в Україні склав 1,1 млрд доларів. У поточному році експерти прогнозують зростання ринку на 35% у гривневому сегменті та на 10-15% - у доларовому. 

Головною перешкодою розвитку інтернет-торгівлі є досить низький рівень залученості українців до мережі. Сьогодні інтернетом користуються близько 60% українців, причому лише 17% з них здійснювали покупки через інтернет. Крім того, значну частку активних інтернет-користувачів складають діти та підлітки, які зазвичай є неплатоспроможними.