Чимало наших уявлень про здорове харчування придумали рекламісти крупних харчових компаній. Про це повідомляє авторитетне британське видання The Guardian.
Наприклад, всі ми знаємо, що найважливіший прийом їжі - це сніданок. Однак, надійного наукового підтвердження цьому не існує. Міф про наздвичайну важливість ситного сніданку з'явився у США у 1920-х завдяки маркетологу Едварду Бернайзу. Перед ним поставили завдання переконати американців купувати побільше бекону. В основі рекламної кампанії лежала ідея про те, що сніданок обов'язково має бути ситним - і бекон підходить для цього якнайкраще.
Міф про велику користь апельсинового фрешу також походить з реклами. У 1908-му каліфорнійська компанія Sunkist отримала надзвичайний врожай апельсинів і вирішила простимулювати попит креативно. Sunkist "вкинула" на ринок чавилку для фрешів і розгорнула рекламну кампанію про цілющі властивості апельсинового соку.
Необіхдність випивати 2,5 літри води на день - також "креатив", за яким стоять виробники бутильованої води. Маркетингова стратегія виявилася ефективною - наприклад, у Великобританії з 1980-го споживання води у пляшках зросло у 100 разів.
Це, звісно, далеко не всі приклади рекламних міфів стосовно харчування. Тому ставитись до популярних порад слід обережно. Інакше ми ризикуємо потрапити на гачок харчових компаній і вірити, що піклуємось про своє здоров'я.